zaterdag 17 april 2010

Wennen aan het idee

Gisteren was ik niet al te actief, ik denk dat ik onbewust aan het wennen was aan het idee dat ik hier voorlopig nog wel zit. Toen ik tegen twaalven zo ver was om de deur uit te gaan, ging ik eerst langs het zwembad om te kijken hoe het er uitzag. Het bleek dat er ook een fitnesszaal is met loopband, crosstrainer, fietsen e.d. Ter plekke heb ik toen een outfitje aangeschaft: broek en shirt en ben eerst lekker gaan sporten. Dat was echt fijn!
Daarna weer de stad in gewandeld, zaterdagmiddag, mooi weer, dus veel mensen en een gezellige sfeer. Ik ben in de State Library van Victoria geweest, er zitten daar heel veel mensen te studeren, achter pc's en met eigen laptops. Er waren heel veel comfortabele stoelen om te werken: een soort clubfauteuiltjes. Als ik er nog een keer kom maak ik een foto.
Zodadelijk ga ik zwemmen, dan komt Leonie ontbijten en dan ga ik met haar mee wat spullen ophalen die ik bij haar had achtergelaten omdat ik ze niet meer nodig had....
O.a. een paar sandalen uit de container vissen.
Tot mails!

dit is de hond van de mensen waar Leonie woont: hij/zij heet Shadow.

Geen opmerkingen: