zondag 25 april 2010

Het echte Australi"e

Ja nu ben ik in het echte Australi"e van de grote veefarms en de rode aarde en the flying doctors. Werd vanochtend om 5.45 opgehaald en hebben een prachtige rit gehad vandaag. Met twee mooie wandelingen. Uluru gezien ( heette vroeger Ayer's Rock) en nog een andere bergketen. Geweldige buschauffeur, leuke mensen in de bus en tot slot een avondmaaltijd bij zonsondergang met zicht op Uluru. Weer mazzel met de accomodatie, ik zou in een tent slapen maar daar was geen plaats meer. Nu heb ik een kamer voor mezelf zonder bijkomende kosten.
Leuk resort met live muziek vanavond, het is een nationale feestdag en morgen hebben ze nog vrij.

2 opmerkingen:

Romke zei

Lijkt me schitterend om eens te zien. Maar ja, ik heb daar niemand wonen (dus niet echt een excuus), dus zal daar wel niet direct komen. De foto's en plaatjes die je er wel eens van ziet zijn indrukwekkend. Hier alles goed, prachtig weer in het weekend, hoewel ik zaterdag moest werken. Zondag lekker gefietst en genoten van het weer. Ga nu toch eens (thuis) kijken naar skype, daar is echter geen microfoon / webcam geinstalleerd en dat is geloof ik toch wel handig. Groetjes Romke

Ria zei

Hoi aussie :-) ook dat weer even meegepikt, lijkt mij ook heel bijzonder...
Ik dacht tussen mijn werk door ff kijken hoe het met jou is maar het gaat goed daar!