woensdag 28 april 2010

Weer afscheid genomen

Vanavond met Leonie en Peter uit wezen eten. Was erg gezellig. Daarna weer afscheid genomen van Leo, voor de derde keer geloof ik.
Kwam ik thuis om 22uur, is er een mailtje van Cathay dat ik morgen naar huis kan. Heb ik net geregeld dat Peter me zaterdag naar het vliegveld brengt en Jo-An komt morgen op de koffie. dus ik heb maar gezegd dat ik dat niet doe, voor het werk maakt het toch niet meer uit. Heb wel gevraagd of er iets aan te doen is dat ik van 15.15 tot 00.15 uur op het vliegveld van Hongkong moet wachten.

Vandaag ben ik met de ferry van Melbourne naar Willliamstown gevaren, dan heb je een heel mooi zicht op de stad vanaf het water. Ik ben niet afgestapt maar meteen mee terug gevaren. Het weer was niet geweldig, Williamstown zag er niet gezellig uit en al helemaal niet in mijn eentje. Toen weer naar the national gallery gegaan, nog een Rembrandt, Ruysdael, Jan Steen en een paar andere Hollandse meesters gezien. Was ik toch wel trots!
Vandaag ben ik met de tram ipv bus naar en van de stad gegaan, de tramroute is veel leuker dan de busroute. Maar je bent wel lang onderweg, maar ja tijd heb ik genoeg.

Geen opmerkingen: