maandag 19 april 2010

Morgen is er weer een dag...

Hoorde in het hotel van duitse en franse gasten dat zij al een bevestiging voor de terugvlucht hebben op resp de 27 e en de 28e maar voor mij is er geen nieuws. Ik ga morgen bellen naar de luchtvaartmaarschappij. ook gehoord dat de mij. na de 21e niet meer betaalt voor het hotel dus dan moet ik een ander onderkomen gaan zoeken.
Ik ga eerst maar weer eens lekker slapen en dan zien we morgen wel weer verder.

Dit is een foto van Melbourne's wallet: middenin het winkelhart ligt deze portemonnee om ons te stimuleren vooral ons geld uit te geven.

2 opmerkingen:

Romke zei

Kun je nog weer terug naar Leonie? Als het hotel niet meer betaald wordt? Of is dat te ver?

Ria zei

nu maar wensen dat je echt woensdag terug kan vliegen! Of een heel goedkoop onderkomen zoeken....
succes daar, je hebt in ieder geval je tijd leuk besteedt :-)