maandag 19 april 2010

Leuke wandeling gedaan

Het is hier nu maandagmiddag 12.55. Vanochtend heb ik een stadswandeling gedaan onder leiding van een vrijwilligster, de zgn Greeter Service van the Melbourne Visitors Centre. Op deze manier kom je op plaatsen waar je anders nooit zou komen en je hoort dingen die je anders nooit zou weten. We waren met drie personen; nog een Iraanse jonge vrouw die in Australi"e woont en haar moeder die bij haar op bezoek is ( komt bekend voor isn't it?) Het was erg leuk.
Vanmorgen op het nieuws gezien dat er pas vanaf dinsdag weer gevlogen gaat worden vanuit Australi"e naar Europa. Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.
Het personeel in het hotel begint me al te kennen en ze zijn erg vriendelijk. Gisteravond waren er erg weinig mensen in het restaurant (zaterdag was het druk met mensen van buitenaf, er was een buffet) en ik heb Belgische mensen gesproken die hier vast zitten, ze spreken alleen Frans dus dat heb ik ook nog kunnen oefenen. Verder een Australische mevrouw, ze willen op vakantie naar Parijs.
Ik slaap heel goed in mijn fantstische bed op mijn geweldige hotelkamer. Ik zorg dat ik elke dag wat te doen heb, dus het komt helemaal goed. Ik ben benieuwd of er vandaag nieuws is als ik terugkom in het hotel.

Geen opmerkingen: