vrijdag 9 april 2010

Laatste nieuws


Ik ben 2 dagen op pad geweest met een tour langs the great ocean road en naar national park the grampians. Veel gezien, erg mooi, maar ik ga toch liever zelf op pad. Vannacht in een hostel geslapen, met zijn zessen op 1 kamer, in drie stapelbedden, 23 dollar en heel goed geslapen! Maar goed dat ik in Tasmaniƫ al wat ervaring had opgedaan.
Woensdag ben ik de hele dag in Melbourne op pad geweest; ik ging om 10 uur de deur uit en was om 18.45, met de boodschappen voor het eten, weer thuis. Met een boek van the national geographic in de hand weer door de stad gewandeld, fantastisch!
Het is nu vrijdagavond, vanavond chillen. Morgen ga ik weer de stad in en morgenavond gaan we naar een Australian football wedstrijd, footy, zeggen ze hier. Leonie heeft morgenochtend om 8.30 een hockeywedstrijd.
Je hoort wel weer van me!

Geen opmerkingen: