maandag 19 april 2010

Waar ik blij mee ben:

- dat Henk me een netbook heeft meegegeven zodat ik steeds kan internetten: mijn verbinding met thuis, vrienden en collega's
- dat ik een mobiele telefoon heb zodat ik kan sms-en en zo nodig kan bellen
- met skype: gratis bellen via internet
- dat het hier mooi weer is
- dat Melbourne een leuke stad is met vriendelijke mensen
- met draadloos internet
- met de bieb hier: kan je gratis internetten
- er zijn hier overal toiletten: in elk dorp, station, park en noem maar op, er is altijd een wc in de buurt. En ze zijn gratis en schoon. Ook in de bieb!
- met het mooie hotel
- met alle mensen die sms-en, mailen of skypen! Love you :>)
- dat ik niet op zwart zaad zit en nog geld kan uitgeven om het verblijf hier aangenaam te houden!!!
- dat ik dadelijk weer lekker kan gaan eten in het hotel.

Ik zit nu buiten (18 uur). In het centrum van de stad is Federation Square, een groot plein en daar is gratis draadloos internet.Het begint nu een beetje donker te worden en er zijn veel mensen. Het is echt een ontmoetingsplek. Om mij heen zitten veel, vooral jonge mensen met hun laptop, vooral op facebook.

1 opmerking:

Romke zei

Hoi Maria,
Even een berichtje van mij. In 2001 (9/11) kwam ik thuis vanuit Canada, een paar uur later vlogen de vliegtuigen binnen in Twin Towers. Ik was dus net op tijd, jij net te laat. Probeer er toch maar van te genieten, je kunt er niets aan veranderen, shit happens sometime. Prachtige foto's maak je, mooi weblog. Ook deze vertraging wordt nu deel van deZe mooie reis en zul je nooit meer vergeten. Ik heb je continu gevolgd en blijf dat doen. Succes en take care. Groetjes Romke