dinsdag 27 april 2010

The amazing red centre of Australia

Jongens en meisjes ik ben een beetje de tijd kwijt: het is hier nu woensdagmiddag 16.15 uur. Ik ben net weer "thuis"van mijn trip.
Ook de tweede dag was fantastisch, we hebben een wandeling over/door the King's Canyon gemaakt. Zo Mooi! En het uitzonderlijke is dat het de eerste 4 maanden van dit jaar veel meer geregend heeft dan anders, waardoor het veel groener is en er eigenlijk dus ook minder rode aarde te zien is. maar nog genoeg hoor. Op 1 foto zie je dat ik echt rood zand in mijn handen heb.

2 opmerkingen:

Ria zei

Wat een mooie foto's!!!!

Bye the way...ik kan om 23 uur mijn tijd skypen!!! in de middag lukt het niet vanwege werk en afspraken, dus misschien tot kijks....ciao!

leonie zei

he maria, wat een mooie foto's! Schitterend hoor! Wat heb je veel gedaan en gezien! Zul je zien dat het straks toch "ïneens" tijd is om weer te vertrekken. Dit weekend naar Thorn geweest: was niet zo spectaculair maar wél leuk! Je ziet er goed uit (zelfportret) Heel veel groetjes van Leonie.